Reklamační formulář - příloha č. 1

Formulář pro reklamaci příloha číslo 1

Formulář pro reklamaci příloha číslo 1

 

 

                                                                                                  Formulář pro reklamaci

Adresát – kontaktní adresa: Prague Friendly apartments s.r.o., Na Žvahově 502/30, Praha 5 Hlubočepy, 152 00, email: mili@artistmili.cz, telefon 775128235

                                                                                               Uplatnění reklamace

Mrzí nás, že nejste spokojení s vybraným výrobkem, dílem či službou. Prosíme Vás o laskavé vyplnění tohoto formuláře. Reklamaci se budeme obratem věnovat. Nezapomeňte přiložit i fotografie. Děkujeme

Důvod vrácení zboží: zaškrtněte

  • reklamace • vrácení zboží (po době 14 dnů) • výměna zboží                       • odstoupení od smlouvy (do 14 dnů bez udání důvodu)

 

datum uzavření Smlouvy:                                                          číslo objednávky:                                                     nebo číslo faktury:

jméno a příjmení:

adresa:

e-mailová adresa:                                                                                                       telefon:

zboží, které je reklamováno (název, popis):

uveďte kód zboží nebo přesný název

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace,
označte – zaškrtněte

  • na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží;
  • na odstranění vady opravou Zboží;
  • na přiměřenou slevu z Ceny; (jakou navrhujete)
  •    na odstoupení od Smlouvy

uveďte bankovní účet pro případné vrácení finančních prostředků    

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.

Datum                                                                                                      Podpis: (stačí vypsat jméno a příjmení)

 

postup:

zavolejte nám na 775128235 a domluvíme si postup odeslání zboží. Případně zodpovíme Vaše otázky

  1. po přijetí reklamace Vás bude informovat o dalším postupu.
  2. Na vyřízení reklamace je 30 dní od data podání.

Vyplní E-SHOP

Datum zahájení řízení

Datum ukončení řízení                                                                                       Výsledek řízení reklamace

Přijaté rozhodnutí                                                                                                • Uznaná

  • Výměna            • Neuznaná
  • Oprava
  • sleva a v jaké výši
  • Vrácení peněz a způsob
  • Zasláno původní zboží / důvod

                                                                                                                                                           podpis odpovědné osoby: